Stänk av dagg på en höstmånes bord.


Idag tänkte jag dela en tanke med er som jag inte alls burit på länge. Jag kommer snart komma på den till och med. Just nu vet jag inte vad det är jag ska dela med er å andra sidan så är det just den tanken jag delar med er nu. När ni läser det här så kommer ni ofrivilligt (möjligen frivilligt om ni faktiskt vill dela denna tanke med mig) att få denna tanke av mig vare sig ni vill eller inte. Det är som om jag styr era hjärnor. Känns det bra? Jag menar känns det tryggt att jag hur lätt som helst kan plantera in en tanke i era huvuden utan att ni ens nästan kan göra något motsånd? Om ni ursäktar ska jag gå och ta över resten av världen nu. Ha en fin dag. PUSS

/hallelulius

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med det där! :D

2010-09-28 @ 16:34:53
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Plumpz

nooooooo!

2010-09-28 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0