Livet är som en sinuskurva

Äntligen kom jag på lösenordet efter att konstant suttit och försökt i hela 2 minuter! Det är ett ruggigt svårt lösenord vi har på den här bloggen. Idiotsäkert så att säga.
Tänkte beskriva min dag med en fin graf jag gjort alldeles själv, allting kan beskrivas med x och y.
Dagens händelser i x-led:

1. Dagen började med att väckarklockan ringde - dåligt
2. äter frukost - gott
3. stressar i mig maten pga tidsbrist - jobbigt
4. märker att vädret är dunderbart - bra
5. har lektioner - trist
6. spelar ultimate frisbee - kul
7. råkade nästan giljotinera idrottsläraren med en frisbee - obra
8. Slutar skolan - skönt
9. blir hungrig - hungrig
10. äter - gott
/ BigBoss Aka Roumphounden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0