Känns som att jag borde sagt förlåt


Längesen det var ett långt seriöst inlägg med text nu så jag tänkte bjuda på ett såndant. Nedan följer en händelse ur någons liv. Fiktivt eller ej är det ingen som vet.


Person A går till en kiosk träffar där person B. Person B står i riktning vinkelrät mot kioskens långsida och ser därför på ett träd ca femtio meter därifrån. Trädet är en uråldrig ek som stått där i 730 år och fått titeln "ett jävla stort träd". Nöjd med sin titel har det fortsatt att växa och har sträckt sig mot skyn. Allt eftersom person A närmar sig kiosken växer chansen att person B kommer utstöta longitidunella vågor som har en potentiell chans att fälla trädet. Detta är också det som sker. Hur är detta möjligt?


Har ni svaret skicka det till Mekonomen i Falun och märk brevet med "BRÖLLOP"


Idétorka kallas detta. Mitt huvud är ungefär lika tomt som min skål med fil som stär jämte mig. Det finns spår av någon slags aktivitet i kanterna men inget i mitten. Den var god så länge den vara dock.

Avslutningsvis vill jag bara påminna om att ni ska hålla er väl med era fötter, ni ska slå följe länge.
/hallelulius

Kommentarer
Postat av: Knud

Knuuuuuuud!

2010-06-19 @ 12:29:46
Postat av: Knud

Knuuuuuuuud!

2010-06-19 @ 12:30:26
Postat av: Plumpz

Mekonomen i Falun det är där janne jobbar va?

2010-06-19 @ 17:53:02
Postat av: Falu-mecke

Sluta!! Serriöst Sluta!! Jag jobbar på mekonomen falun och är trött på att folk gör det till åtlöje!! och vet ni vad?! Ryckepungsvägen ÄR ETT FINT GATUNAMN SÅ DE SÅ!!

2010-07-08 @ 01:29:57
Postat av: Falu-mecke

Bra blogg annars ...

2010-07-08 @ 01:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0