Framgång/hybris

Trots ett lite för långt avbräck med allt för mycket inaktivitet här på bloggen märker man hur denna blogg ändå är påväg att nå den absoluta toppen av bloggar. Nu känns det äntligen som att glassbåten snart är i hamn,  som att det där omöjliga plötsligt är inom räckhåll. Gurkstad kommer i framtiden nämligen inte bara att vara en blogg utan så otroligt mycket mer, och då syftar jag inte på drycken.Det kommer att vara en institution, en kampsport, en ideologi, en glass, en livsstil, ett liv. Det är bara en tidsfråga innan Gurkstad ställer upp i Riksdagsvalet. Ni kan också räkna med att se Gurkstad leka hem nästa fotbolls VM. ingenting kan stoppa Gurkstad.


som utfyllnad tänkte jag att jag skulle göra en klassisk "Dagens" lista:
Dagens irritationsmoment: folk som snackar om kartonger
Dagens sol: konstig/ivägen/frånvarande
Dagens pistol: naken
Dagens hund: får
Dagens träning: inställd
Dagens mat:samma
Dagens kompisar: dryga
Dagens bröllop: DV på TV
Dagens sömn: lång
Dagens dröm: Blogg


//BigBOSS aka Rumphunden





Kommentarer
Postat av: Kartongmannen

Jag älskar kartonger!!

2010-06-20 @ 14:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0