Ytterst bra humör

Se och häpna, här kommer ännu ett inlägg! I katergorin seriöshet (om det nu är ett ord) slår detta inlägg alla gränser jag någonsin skådat. Ett låttips. Joseph Arthur – In The Sun

Passar på att säga att jag älskar snö.
Blev så mkt hat förra inlägget så lägger lite kärlek här så det väger upp. Vill ju inte att bloggen ska bli en deppblogg. Det finns det nog med på nätet. För övrigt, vad har internet för form egentligen?
Jorden är ju rund och man trodde länge den var platt.
Kommer man tro att nätet är runt och sedan visar det sig att det är trekantigt eller någon annan hipp geometrisk figur. Kanske en Ikosaeder.



En liten Haiku - om våren, kärlek, infrusna människor som ska flytta, tolka den hur du vill, - slänger jag med också, om det nu får kallas Haiku. Men det kan man ju skriva fjorton blogginlägg om någon gång i framtiden.


Jag bor i ett hav
I ett fruset hav, instängd
Snart ska jag flytta


(Tro inte att jag är trött på vintern, jag älskar den)
(Det råkade bara vara så att min kreativitet)
(Tänkte på våren precis nu)
(Kärlek)
//Hallelulius

Kommentarer
Postat av: Linda

oj vilket bloggtempo! Snö är fint, men jag tycker man kunde uppfinna varm snö istället. Det vore bra.

2010-02-17 @ 10:10:58
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Speedbloggarn

Ja, ibland så. Helt crazy, som Kalla säkert skulle sagt säkert. Det vore awesome och galet. Precis som SMK.

2010-02-19 @ 10:00:00
Postat av: a

godmorroon! :D

2010-02-19 @ 10:18:48
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: clarah

det är nyttigt att läsa er blogg när man skriver engelska uppsats. åhheja! hahahaha

2010-02-20 @ 13:37:09
URL: http://claringen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0