Frukta ej

Tro inte att ni blir utan blogginlägg en dag som denna. Det krävs mer än galet, galet mycket snö för att stoppa gurkstadbloggen.


Bara så ni vet dör man inte om en buss stannar, förutsatt att man har värme i bussen då...


Jag har egentligen inget vettigt alls att skriva idag. Det kan vara så ibland. Att det tar slut. Det kan både vara jobbigt och skönt när saker tar slut. Det finns väldigt många saker som kan slut. Mjölk, relationer, årstider, liv, idéer. Men det finns en sak som är det värsta. Slutet på lov. Lov är alltid för korta. Helt felkonstruerade. Skumt. Att komma på en sån bra idé som lov är ju kanon. Men kommer man på en sån ultimat idé får man ju utveckla den ordentligt. Det är ungefär som att man skulle gjort hjulet trekantigt och nöjt sig med det. FAIL.

För övrigt tänkte jag lägga till att mina tankar i bloggen är fullstädningt spontana och oftast väldigt ogenomtänkta. Har ingen aning om vad jag vill säga med denna mening för hade jag vetat det hade den ju inte stämt. Skulle kunna vara ett av undantagen iofs. Blanda inte ihop detta med att mina påståenden inte stämmer och bara är trams för då hade det ju varit helt meningslöst. Tänk att ha en tramsblogg, vad meningslöst! HAHAHA!

Haha, nu låter det som jag är en seriös bloggare på sätt och vis. Läskigt detta. Har ni någonsin försökt jaga lejon med tvättsvamp? Gör inte det, det är också läskigt. Antar jag.


//Hallelulius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0