Disktrasa

Idag har jag upptäckt att jag har tappat bort viktiga papper. Rackarns.
Idag har jag inte gjort det jag borde göra. Typiskt.
Idag har jag kommit på massa saker som är viktigare än plugg. Som vanligt.
Idag har jag vunnit ett bilrace. Yeah.
Idag har jag dödat massa knarklangare. A man's gotta do what a man's gotta do.
Idag har jag tjänat tiotusen dollar. Minst.
Idag har jag syltat med JM. Tÿff.
Idag har jag varit IT-tekniker. Älgpuré.
Idag har jag tänkt på ekorrar. Najs.

Blabbehu, bleebbiblabb. Tänk vilken dag ändå. Helt galen. Den har varit både i verkligheten och fantasin.
Fint väder var det också.
Jag känner mig knarkig för tillfället. Jag borde gå och lägga mig. Musiken stoppar mig.

Imorgon ska jag läsa detta och undra vad det är för konstigt sinne som skrivit detta.

Har du tänkt på att när du skriver på datorn så pillar du bara lite med dina fingrar på en plastig liten grunka (awesomeord) och förväntar dig att det du tänker ska bli till på en skärm. Knasigt.



/Hallelulius

Kommentarer
Postat av: e32

diggar

2010-04-12 @ 20:22:42
Postat av: Gull-fia

precis så såg min dag ut också igår!

2010-04-13 @ 08:45:03
Postat av: Plumpz

Vet hur det känns, vissa dagar är helt enkelt mer produktiva än andra.

2010-04-13 @ 14:46:57
Postat av: Borlänge Örjan

älgpure, min favorit! kul att man skulle hitta eran blogg när man Googlade det.

2010-04-13 @ 14:48:39
Postat av: billiebonge från fillefjongberga

Känns som du varit i liberty city. Gick du inte på strippklubb?

2010-04-13 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0